tisdag 24 februari 2009

Liten resa i helgen

Har inte uppdaterat hemsidan på nån vecka... Åkte till min vän över helgen och har bla åkt snowboard med otroligt härlig pudersnö.

Känner att jag vill skriva angående en kommentar som jag tidigare fått. Det var en anonym person som skrev att det var tråkigt att jag belyser kosttillskott med, enligt denna person, en allt för positiv vinklat med tanke på att kosttillskott kan innehålla otillåtna substanser. Detta har jag full förståelse i, men tyvärr har personen inte förstått poängen med vissa av mina inlägg. När jag skriver faktabaserade sammanställningar har jag avsikten att presentera vad viss forskning visar i olika kostrelaterade ämnen riktat till idrott. Jag skriver i största mån fakta vilket jag refererar till från vetenskapliga studier. Om dessa upplevs vinklade åt mer eller mindre uppskattat håll uppmanar jag att ni själva göra en motargumentation för era åsikter så kan jag gärna publicera detta tillsammans med min egen syn. Detta uppskattas självklart och det kommer förmodligen att skapa bra debatt i sammanhanget. Däremot kommer jag överväga att undvika bemötande av frågor som saknar faktabaserade evidens. Men fråga så svarar jag på allt som känns relevant i sammanhanget.
(Jag raderade kommentaren av den anledningen att personen använde ord som kan hänföras till ämnen som inte ska belysas i denna blogg och kan locka personer som har intresse att läsa om det)

Mvh Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar